Tuesday, January 8, 2008

BAKAWALI

Heeee macam RED ARROW...kuntum-kuntum BAKAWALI...tunggu masa untuk kembang. Kembangnya tengah malam. Harumnya ermmm sesetengah orang takut, meremang bulu tengkuk kata diaorang...tapi aku suka, wangi lembut...apa nak takut, aku siap tunggu kat luar rumah tengah-tengah malam sorang-sorang lagi nak tenguk bunga ni kembang dan tentunya nak ambik gambar...menarik tau. Ini bukan kali pertama pokok bakawali aku berbunga, tapi setiap kali aku tetap seronok menunggu. Ni kawan aku sorang kat BTHO, pokok yang aku bagi kat dia setahun dulu nak berbunga sulung. Hehe dia pun tertunggu-tunggu macam aku menunggu bunga sulung dua tahun lepas. Penangan Bakawali...heh

3 comments:

azieazah said...

Lepas orang di BTHO tu... giliran AA ler pulak kotttt... (garu dagu lagiii....)

jaiman said...

hah??? (garu dagu laju2)...seingat aku bakawali tu belum lagi menjalar ke seberang jalan tuhhh...memang betoi ke kata orang tua2 yang pokok ni berantu hahhhh?? seram aku....(hehehehe)

Arrianim said...

Misteri...